PRETUL TRANSPORTULUI STANDARD ESTE DE 30 RON PANA IN 10KG, 38 RON 15KG, 45 RON PENTRU 20KG.
PENTRU VOLUM(de ex. bari, capota, elemente caroserie) SE STABILIESTE IMPREUNA CU CONSULTANTUL DE VANZARI.
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 - 18:00.
Livram prin intermediul www.colete-online.ro care reduce la minim timpul in care comanda va fi livrata la dumneavoastra, in mod normal 24-48h.
Livrare Sambata este posibila prin Fancurier si atrage un cost de transport mai mare depasind pragul de 30 ron, pentru piese cu greutate pana in 10kg respectiv 50 ron.
Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare.
Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern(in afara tarii) vi se va comunica o data estimata a livrarii.
TAXE DE LIVRARE:
In Bucuresti: Taxa de livrarea este de 30 ron pentu produsele pana in 10 Kg.
In Tara: Taxa de livrarea este de 30 ron pentu produsele pana in 10 Kg.
Produsele comandate se pot ridica si din magazinul nostru din Sos. Giurgiului 35A, Sector 4, Bucuresti doar dupa confirmarea ca piesa este disponibila fizic in magazin.
La 0770.901.315, whatsapp, contact@automotivo.ro sau automotivo.sector4@gmail.com sau formularul de contact de pe site
Greutatea volumetrica:
In cazul in care coletul este de mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere ale curierului. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului aferent comenzii dvs.
Exemple de produse cu un raport de mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):
- Anvelope, jante, cutii portbagaj,elemente caroserie, baterii, butoaie de ulei etc.
Aveti optiunea de a mentiona in comentariile comenzii daca doriti livrare cu deschidere colet, acest serviciu nu este standard si se va adauga doar daca cereti acest lucru in comentariile comenzii sau pe mail/telefon/whatsapp.
Va rugam ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite inainte de a accepta coletul.
Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului la primirea coletului.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart sau cu urme de montaj) iti recomandam sa refuzi livrarea si sa ne anunti imediat in maxim 24h. In caz contrar nu se mai pot lua in considerare reclamatiile. Daca totusi ai acceptat un astfel de colet, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostiinta in maxim 24 de ore de la livrare prin completarea formularului de retur sau pe mail la contact@automotivo.ro sau automotivo.sector4@gmail.com